teisipäev, 10. märts 2015

KUIDAS ON MEIE NÄDAL MÖÖDUNUD

Tere!

Meie tegime nädala jooksul klassidele ülesandeid. 1-4 klassile erinevates teemades ülesandeid. Tegime postitusi ja täiustasime tegevuskava. Teeme pilte ja lisame neid blogisse. Peame mõtlema endale eesmärgi kui palju me peame erinevates teemades klassidele ülesandeid tegema. Me ei ole varem pilte lisanud, sest me ei ole pilte teinud ja ei ole väga aktiivsed olnud selle nädala jooksul. Madli oli haige terve nädal ja tal ei olnud eriti midagi teada mida tal teha tuleks. Me ei ole ka sellepärast nädala jooksul postitusi lisanud, sest oleme rohkem tegelenud teiste asjadega ja ei ole jõudnud blogi ja veebilehega tegeleda.

3 kommentaari:

  1. Ma olen väga rõõmus, et meie blogi on taas eluvaimu sisse saanud :D Mulle väga meeldib, et õpetaja annab meile juhiseid kuidas ja mida lisada postitustesse ja, et kuidas kujundada ja arendada veebilehte millel on erinevad õppematerjalid.

    VastaKustuta
  2. Ma olen väga rõõmus, et meie blogi on taas eluvaimu sisse saanud :D Mulle väga meeldib, et õpetaja annab meile juhiseid kuidas ja mida lisada postitustesse ja, et kuidas kujundada ja arendada veebilehte millel on erinevad õppematerjalid.

    VastaKustuta
  3. olen ka teiie üle nii rõõmus kuidas te jõuate nii palju kas te sööte hommikul mingit ime putru või

    VastaKustuta