kolmapäev, 11. märts 2015

Meie arutlemine ja eesmärk


13 kommentaari:

  1. Vahelduseks on mõni video päris tore:) Proovin ka pilte lisada:D Olen väga tänulik õpetajale kes meid nii tublisti on ka aidanud!!!

    VastaKustuta
  2. väga tore ja kõvade häältega video

    VastaKustuta
  3. Teil läheb hästi!! Jätkake samas vaimus

    VastaKustuta
  4. Ma päris videosi vaatama ei hakka, kuid arvan juba, et teil hea eesmärk

    VastaKustuta
  5. Ma päris videosi vaatama ei hakka, kuid arvan juba, et teil hea eesmärk

    VastaKustuta
  6. Te olete väga tublid jätkake samas vaimus edasi

    VastaKustuta
  7. Mulle meeldisid videod. Mulle meeldis see, et te arutasite.

    VastaKustuta
  8. Väga lahedad videod jätkake samas vaimus.

    VastaKustuta
  9. Väga lahedad videod jätkake samas vaimus.

    VastaKustuta
  10. on jah toredad videod nii lahedad

    VastaKustuta