kolmapäev, 11. märts 2015

SKYPE KÕNE

Tere!
Meie tegime laupäeval Skype kõne. Kahjuks mina ei saanud osa võtta. Sest minu arvutis ei kuule mida teised räägivad. Siis ma helistasin Leenele ja küsisin mida nad on rääkinud. Leene pani kõlarile ja siis kuulsid teised mida mina räägin ja mina kuulsin mida räägivad.

Taile

8 kommentaari:

  1. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  2. Mul on kahju Taile, et Sa ei saandu osaleda meie Skype vestlusel, aga me räägime Sulle kõigest;) Ainult küsi!

    VastaKustuta
  3. Mul on kahju Taile, et Sa ei saandu osaleda meie Skype vestlusel, aga me räägime Sulle kõigest;) Ainult küsi!

    VastaKustuta
  4. Mul on kahju Taile, et Sa ei saandu osaleda meie Skype vestlusel, aga me räägime Sulle kõigest;) ainult küsi!

    VastaKustuta
  5. miks sa madli kolm korda oled kirjutanud aga päris kurb jah et taile ei saanud teiiega koos tööd teha

    VastaKustuta
  6. kaval mõte panna telefon kõlarile

    VastaKustuta